Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΟΥ ΤΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΣΑΒΕΣ


Τον Αλέξη Τσίπρα τον συμπαθώ για δύο λόγους. Πρώτον γιατί ήμασταν συμφοιτητές στο ίδιο έτος στο Πολυτεχνείο (τότε που ο Αλέξης είχε γενάκι αλά Τσε )και παρότι δεν κάναμε παρέα τον πήγαινα από τότε σαν άτομο και σαν χαρακτήρα πολύ περισσότερο δε σε σχέση με τους άλλους φοιτητές που εμπλεκόταν με τις πολιτικές νεολαίες και το φοιτητικό κίνημα. Δεύτερον γιατί γουστάρω να βλέπω ένα άτομο της γενιάς μου, ενώ προσπαθούν οι μισθοφόροι δημοσιογράφοι, εντολοδόχοι των μεγαλοεκδοτών να τον στριμώξουν σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις, αυτός να τους ξεφεύγει με άνεση και να τους παίζει μπάλα μόνος του στο δικό τους γήπεδο.

Από την άλλη όμως δεν γίνεται να μην τα παίρνω με την τακτική και τη στάση που υιοθετεί μέχρι στιγμής. Το να προσπαθείς να δημιουργήσεις ένα κίνημα με σκοπό να γκρεμίσεις το υπάρχον πολιτικό οικοδόμημα επειδή δεν σου κάνει το βρίσκω υγειές υπό μία προϋπόθεση. Αν έχεις ήδη ένα καλύτερο σχέδιο για το καινούργιο κτίριο που θα πάρει τη θέση του παλιού. Η χωρίς επιχειρήματα ρητορεία του Αλέξη μαρτυράει ότι το θολό σχέδιο που έχει στο μυαλό του είναι παλαιάς κοπής και τα υλικά που κουβαλάει στην καρότσα του ξεπερασμένης τεχνολογίας. Ο Τσίπρας, προσπαθώντας να βρει συγκεκριμένο κοινωνικό χώρο για να αυτόπροσδιοριστεί πολιτικά, απευθύνεται στη νεολαία που δεν έχει μπει ακόμα στα αγγούρια της παραγωγικής διαδικασίας και στη γενιά των 700 ευρώ εκμεταλευόμενος την ανασφάλεια όλων αυτών για το αύριο και το ζόρι που τραβάνε σήμερα. Έτσι ο πολιτικός του λόγος έχει συρρικνωθεί σε μια ακατάσχετη δαιμονοποίηση του παρόντος και στην μετάδοση του φόβου για οτιδήποτε πρόκειται να γίνει αύριο. Το πιο επικίνδυνο όμως στο λόγο του είναι μία ρομαντική εξιδανίκευση θεωριών και ιδεών του παρελθόντος. Το πέρασμα του δε στην υιοθέτηση προτύπων από τον Τσε (πορτρέτο στα δωμάτια όλων των αριστερών φοιτητών της γενιάς μου, νομίζω και σήμερα) παλιότερα, στον Τσάβες (ο Αλέφαντος της διεθνούς πολιτικής σκηνής) σήμερα μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει.

8 σχόλια:

Τη 19 Ιουνίου 2008 στις 4:02 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Oσο θα υπαρχουν αριστεροι στις ιδεες αλλα καπιταλιστες στην τσεπη τυπου Τσιπρα η Αλαβανου και σοσιαλιστες τυπου Παγκαλου, Λαλιωτη η Παπαντωνιου με κατι σπιταρες και μητροπολιτες που δεν ξερουν τι εχουν εγω απο αντιδραση και μονο θα ειμαι με την Αμερικη τους Εβραιους τους Σιονιστες και το κεφαλαιο!

 
Τη 19 Ιουνίου 2008 στις 7:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kwtsos είπε...

Τον Τσίπρα πάντως από όσο το γνώρισα σαν άνθρωπο δεν τον έχω να νοιάζεται για την τσέπη του. Φιλόδοξος μπορεί να είναι, λαικιστής επίσης αλλά παραδόπιστος δε νομίζω.

 
Τη 19 Ιουνίου 2008 στις 10:13 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σε κανει το συστημα παραδοπιστο.Αμα δεις το μελι ειναι δυνατον να μη βαλεις το χερι σου να γλειψεις λιγο?Πολλα τα λεφτα στην πολιτικη Κwtso και το σημαντικοτερο ανετα λεφτα χωρις κοπο και μοχθο.Αλλοι δουλευουν αλλωστε.Οι 300 απλα απολαμβανουν τη χλιδη του βουλευτικου αξιωματος.

 
Τη 21 Ιουνίου 2008 στις 10:23 π.μ. , Ο χρήστης Blogger axilleas είπε...

Για τον Αλέξη αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=Cy_Ak__6a8Y

 
Τη 21 Ιουνίου 2008 στις 11:51 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Dr Jekyll είπε...

Συμφωνώ μαζί σου για όσα γράφεις για τον Τσίπρα. Εγώ προσθέτω μόνο ότι συναγωνίζεται τον Ανδρέα Παπανδρέου στη δημαγωγία........

(Άσχετο): Πώς βάζεις εικόνες μέσα στα κείμενά σου; Εμένα μου τις βάζει ο Blogger όλες μαζί στην αρχή!
Αν δεν σου κάνει κόπο γράψε μου δυο λόγια στο e-mail μου........

 
Τη 21 Ιουνίου 2008 στις 11:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger jimpapjounior είπε...

εγω καλυτερα να μη μιλήσω γιατί δεν είναι μπροστά μου να απαντήσει...από τη συντομη συμμετοχή μου στον Εγκέλαδο το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δεν εκανε τιποτα για το έλλειμα δημοκρατίας σις σχολες...έπρεπε σα πρόβατα να ψηφίζουμε ολόκληρο το φήσισμα γιατί αν ψηφίζαμε χωριστά κάθε θέμα,δεν θα γινότανε κατάληψη, κ.α....άρα ίδια λογική με ΔΑΠ, και τέλος πάντων ας πηγαίνανε σε άλλα τεχνολογικά πανεπιστήμια να βλέπανε τι γίνεται ...και για να τελειώσω πως γίνεται ορισμένοι συνδικαλιστές να μην πατάνε στα μαθήματα και να τα περνάνε ....γι αυτό το θέμα έχω ομολογία συμφοιτητή αλλά αυτό άλλη φορά.

 
Τη 24 Ιουνίου 2008 στις 8:06 π.μ. , Ο χρήστης Blogger pnevmatikos είπε...

re seis proxwrwntas tha ton broume ton dromo den xreiazetai na ta exoume ola etoima ekton proterwn, kalh kardia na yparxei monaxa, ayta gia ton Alexh

 
Τη 25 Ιουνίου 2008 στις 7:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger kwtsos είπε...

Καλό είναι να ξέρουμε και που βαδίζουμε.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα